« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:

1) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustanowienia tytułów honorowych: "Honorowy Obywatel Miasta Tarnobrzeg" oraz " Zasłużony dla Miasta Tarnobrzega" oraz regulaminu ich nadawania i pozbawiania

3) uchylająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół Jeziora Tarnobrzeskiego w Tarnobrzegu

5) uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Sandomierskiej, Dominikańskiej, Jasińskiego w Tarnobrzegu

6) uchwała uchylająca uchwałę w sprawie powierzenia Rejonowi Dróg Miejskich spółce z ograniczoną odpowiedzialnością zadań własnych Miasta Tarnobrzega z zakresu utrzymania czystości i porządku w tym gospodarowania odpadami komunalnymi

15) uchwała w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej

21) w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0022/24 pod tytułem "Razem w pracy - Zakład Aktywności Zawodowej w Tarnobrzegu dla społecznej i zawodowej integracji" złożonego w ramach naboru wniosków o dofinansowanie w ramach programu "Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027", Działanie FEPK.07.15

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzedniej sesji.

9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

10. Oświadczenia radnych.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej