« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Ślubowanie radnego.

5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z prac pomiędzy sesjami.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:

1) uchwała w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej w Tarnobrzegu

2) uchwała w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu

3) uchwała w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu

10) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Sobów

11) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś

14) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa i przebudowa kluczowych dróg w specjalnej strefie ekonomicznej”

15) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg”

16) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na realizację zadania pn. „Remont elewacji zabytkowego budynku dawnej Cesarsko – Królewskiej Wyższej Szkoły Realnej w Tarnobrzegu”

8. Sprawy bieżące.

1) Deklaracja Rady Miasta w sprawie nieodpłatnego przejęcia na własność znajdujących się na terenie Miasta Tarnobrzega nieruchomości stanowiących drogi dodatkowe nowo wybudowane w ramach zadania pn.: "Budowa drogi ekspresowej S74 na odcinku od Opatowa do Niska" oraz zaliczenia ich do kategorii dróg gminnych.

9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania z poprzeniej sesji.

10. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

11. Oświadczenia radnych.

12. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej