Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.
5.
Strategia promocji Miasta w ujęciu gospodarczym, kulturalnym, sportowym i turystycznym.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:
1)
uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejskiego Planu Adaptacji dla zmian klimatu dla Miasta Tarnobrzega
2)
uchwała w sprawie sprzedazy nieruchomości połozonej w Tarnobrzegu przy ul. Truskawkowej
3)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych położonych w Tarnobrzegu obręb Mokrzyszów
4)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś
5)
uchwała w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w Tarnobrzegu Obręb Tarnobrzeg
6)
uchwała w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego położonego w Kielcach
7)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na realizację zadania pn. „Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026”
8)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na realizację zadania pn. „Świadczenie usług przewozowych uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjnego „Radość Życia” w Sandomierzu w roku szkolnym 2025/2026”
9)
uchwała w sprawie zwolnienia z opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta Tarnobrzega w przypadku organizacji inicjatyw o charakterze charytatywnym, w tym ustawienia mobilnych punktów krwiodawstwa,
10)
uchwała w sprawie zmian w budżecie 2025 rok
11)
uchwała w sprawie zmian w budżecie 2025 rok
12)
uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi
1)
uchwała w sprawie zmian w budżecie 2025 rok
8.
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzeniej sesji.
9.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.
Oświadczenia radnych.