Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.
5.
Współpraca miasta z organizacjami pozarządowymi - ocena i wnioski.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:
1)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
2)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
3)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
4)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
5)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
6)
uchwała w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega
7)
uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej
8)
uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu „Miechocin – Północ” w Tarnobrzegu
9)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś
10)
uchwała w sprawie rozpatrzenia petycji
1)
uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezaesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej
2)
Protokół pokontrolny Komisji Rewizyjnej w sprawie przestrzegania procedur i regulaminów dotyczących zgłaszania, weryfikacji i realizacji Budżetów Obywatelskich za lata 2022, 2023 i 2024
8.
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzeniej sesji.
9.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.
Oświadczenia radnych.