« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.

5. Współpraca miasta z organizacjami pozarządowymi - ocena i wnioski.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:

7) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej

9) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś

1) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezaesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej

2) Protokół pokontrolny Komisji Rewizyjnej w sprawie przestrzegania procedur i regulaminów dotyczących zgłaszania, weryfikacji i realizacji Budżetów Obywatelskich za lata 2022, 2023 i 2024

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzeniej sesji.

9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

10. Oświadczenia radnych.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej