« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z prac pomiędzy sesjami.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:

1) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2024 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej

2) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia do realizacji Programu psychologiczno-terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową "Moja zmiana szansą dla mojej rodziny na rok 2024"

3) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych

5) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych w Tarnobrzegu obręb Sobów

10) uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia warunków, trybu udzielania i rozliczania dotacji służących rozwojowi sportu

14) uchwała w sprawie ustalenia zasad przysługiwania radnym oraz przewodniczącym zarządów osiedli diet oraz zwrotów radnym kosztów podróży służbowych

15) uchwała uchylająca uchwałę w sprawie ustalenia zasad określania wysokości diet dla radnych Rady Miasta Tarnobrzega oraz zwrotu kosztów podróży

1) uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2024 rok

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania z poprzeniej sesji.

9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

10. Oświadczenia radnych.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej