Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.
5.
Sprawozdania z prac komisji stałych Rady Miasta za 2024 r.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:
1)
uchwała w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w Tarnobrzegu, obręb Zakrzów
2)
uchwała w sprawie nadania nazwy rondu położonemu w Tarnobrzegu
3)
uchwała w sprawie sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości położonej w Tarnobrzegu obręb Sobów
4)
uchwała uchylająca uchwałę w sprawie przystąpienia do aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Tarnobrzega do 2030 roku oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu aktualizacji strategii, w tym trybu konsultacji
5)
uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Machów III
6)
uchwała w sprawie określenia kryteriów na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Miasto Tarnobrzeg, przyznania określonej liczby punktów każdemu z tych kryteriów oraz określenia dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia
7)
uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego
8)
uchwała w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego
9)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
10)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
11)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
12)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
13)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
14)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
15)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
16)
uchwała w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega
8.
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania z poprzeniej sesji.
9.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.
Oświadczenia radnych.