Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.
5.
Koszty funkcjonowania placówek oświatowych na terenie miasta Tarnobrzega (analiza zatrudnienia - wnioski i perspektywy na przyszłość).
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:
1)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych położonych w Tarnobrzegu obręb Machów
2)
uchwała w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Tarnobrzega
3)
uchwała zmieniająca w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu nr FEPK.07.15-IP.01-0022/24 pod tytułem „Razem w pracy – Zakład Aktywności Zawodowej w Tarnobrzegu dla społecznej i zawodowej integracji” złożonego w ramach naboru wniosków o dofinansowanie w ramach programu "Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027", Działanie FEPK.07.15
4)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.,
5)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.,
6)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.,
7)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.,
8)
uchwała w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega,
9)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym.
1)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 r.
8.
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzeniej sesji.
9.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
10.
Oświadczenia radnych.