zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miasta Tarnobrzega

Rada Miasta Tarnobrzega Transmisje z obrad Rady

XIV sesja Rady Miasta Tarnobrzega w dniu 27 listopada 2024 r.

Czas publikacji: 124 dni 16 godzin temu
Długość nagrania: 06:47:21
Liczba odtworzeń: 461
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

XIV Sesja Rady Miasta Tarnobrzega - 27 listopada 2024 r.

Posiedzenie rozpoczęło się od powitania radnych, prezydenta oraz zaproszonych gości. Po potwierdzeniu kworum, przystąpiono do przedstawienia porządku obrad, który został jednogłośnie przyjęty przez 13 radnych.

Punkt 3: Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

Protokół z sesji z 30 października 2024 r. został przyjęty bez uwag, głosowało 13 radnych za.

Punkt 4: Sprawozdanie prezydenta miasta

Prezydent przedstawił sprawozdanie z działań podjętych od ostatniej sesji, w tym przetarg na budowę boiska piłkarskiego na Osiedlu Zakrzów oraz modernizację drogi wojewódzkiej nr 871. Podano informacje o zakończonych inwestycjach, takich jak budowa boiska sportowego przy ulicy Zwierzynieckiej oraz przebudowa ulicy Garażowej.

Punkt 5: Dyskusja na temat możliwości finansowych miasta

Pani Naczelnik Wydziału Rozwoju Miasta i Pozyskiwania Funduszy przedstawiła plany dotyczące projektów do złożenia w latach 2025-2026 w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zgłoszono kilka pomysłów, w tym renowację przestrzeni publicznych oraz modernizację instytucji kultury.

Radni zgłosili różne pomysły, w tym potrzebę rozwoju infrastruktury sportowej oraz konieczność stworzenia miejsc rekreacyjnych nad Jeziorem Tarnobrzeskim.

Punkt 6: Rozpatrzenie projektów uchwał

Podjęto kilka uchwał, w tym:

  • Uchwała dotycząca środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - przyjęta jednogłośnie.
  • Uchwała w sprawie sprzedaży nieruchomości przy ulicy Chrobaka - przyjęta jednogłośnie.
  • Uchwała o wyrażeniu zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego przy dzierżawie nieruchomości - przyjęta.
  • Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu - przyjęta.
  • Uchwała zmieniająca strefę płatnego parkowania - przyjęta.

Punkt 7: Oświadczenia radnych

Radni zgłosili różne interpelacje, w tym dotyczące remontów ulic, problemów z oświetleniem oraz planów rozwoju infrastruktury miejskiej. Podkreślono potrzebę większej komunikacji z mieszkańcami oraz lepszej organizacji prac w mieście.

Punkt 8: Zakończenie sesji

Prezydent podziękował wszystkim za aktywny udział w debatach oraz za konstruktywne podejście do omawianych tematów. Zakończono sesję o godzinie 16:00.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje