Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.
5.
Informacja na temat realizacji projektu "Budowa stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Tarnobrzeskim w Tarnobrzegu".
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
2)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
3)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
4)
uchwała w sprawie emisji obligacji Miasta Tarnobrzega oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
5)
uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok
6)
uchwała w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Tarnobrzega
7.
Przedstawienie Raportu o stanie Miasta Tarnobrzega za 2024 r.:
1)
debata nad „Raportem o stanie Miasta Tarnobrzega za 2024 r.”,
2)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Prezydenta Miasta Tarnobrzega.
8.
Rozpatrzenie rocznego sprawozdania Prezydenta z wykonania budżetu:
1)
przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Tarnobrzega za 2024 rok,
2)
przedstawienie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego jednostek,
3)
informacja o stanie mienia Miasta Tarnobrzega,
4)
sprawozdanie finansowe Miasta Tarnobrzega za 2024 rok,
5)
uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Prezydenta Miasta Tarnobrzega sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,
6)
opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Tarnobrzega o wykonaniu budżetu za 2024 rok wraz z wnioskiem Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta,
7)
uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Tarnobrzega o udzielenie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok,
9)
podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Tarnobrzega za 2024 rok,
10)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Prezydenta Miasta Tarnobrzega z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
9.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na realizację zadania pn. "Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Jeziora Tarnobrzeskiego, dla obszaru określonego w uchwale Nr XIX/212/2025 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Jeziora Tarnobrzeskiego"
2)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Sobów
3)
uchwała w sprawie sprzedaży nieruchomości położonej w Tarnobrzegu przy ul. Rolnej
4)
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś
5)
uchwała w sprawie sprzedaży w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonej w Tarnobrzegu obręb Wielowieś
1)
uchwała zmieniająca w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej
11.
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzedniej sesji.
12.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
13.
Oświadczenia radnych.