« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja na temat realizacji projektu "Budowa stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Tarnobrzeskim w Tarnobrzegu".

6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

7. Przedstawienie Raportu o stanie Miasta Tarnobrzega za 2024 r.:

1) debata nad „Raportem o stanie Miasta Tarnobrzega za 2024 r.”,

8. Rozpatrzenie rocznego sprawozdania Prezydenta z wykonania budżetu:

1) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Tarnobrzega za 2024 rok,

3) informacja o stanie mienia Miasta Tarnobrzega,

5) uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Prezydenta Miasta Tarnobrzega sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,

6) opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Tarnobrzega o wykonaniu budżetu za 2024 rok wraz z wnioskiem Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta,

7) uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Tarnobrzega o udzielenie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok,

8) dyskusja,

9) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Tarnobrzega za 2024 rok,

10) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Prezydenta Miasta Tarnobrzega z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.

9. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

1) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na realizację zadania pn. "Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Jeziora Tarnobrzeskiego, dla obszaru określonego w uchwale Nr XIX/212/2025 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 27 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Jeziora Tarnobrzeskiego"

10. Sprawy bieżące.

1) uchwała zmieniająca w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazywane przez Prezesa Zarządu Funduszu samorządom powiatowym w roku 2025 na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej

11. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzedniej sesji.

12. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

13. Oświadczenia radnych.

14. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej